اخبار بین المللی
شماره: 1879
1391/08/16 - 11:44
رشد مو با استفاده از سلول های بیماران

در این آزمایش پوست حاوی مو ازناحیه گردن بیماران جدا شده و محققین موسسه Aderans ، سلول های تشکیل دهنده فولیکول موی آنها را تخلیص کرده وکشت می دهند. این سلول ها سپس مجددا به بیمار تزریق می شوند.

 

 
به گزارش بنیان به نقل از utsandiego ، موسسه تحقیقات Aderans ادعا کرده است که رشد موهای شما قابل برگشت است. پوست حاوی مو ازناحیه گردن بیماران جدا شده و محققین موسسه Aderans ، سلول های تشکیل دهنده فولیکول موی آنها را تخلیص کرده وکشت می دهند. این سلول ها سپس مجددا به بیمار تزریق می شوند.
Ken Washenik رئیس اجرایی  Aderans گفت: این سلول ها ، تولید موی جدید را درفولیکول های خفته مو تحریک کرده و بر الگوی طاسی مردانه یا زنانه غلبه می کنند. این سلولها در حیوانات مورد آزمایش قرار گرفته و در حال حاضر نیز درحال آزمایش بر روی انسانها هستند.
Washenik گفت: "هنگامی که ما مخلوطی از سلول های اپیدرمی و درمی را تزریق کردیم ، دریافتیم که این سلولها با ساختارهای موجود در فولیکول مو ادغام شده و با تغییر برنامه، آنها را مجددا فعال می کنند.
Aderans فازاول مطالعات ایمنی را انجام داده است، و در حال حاضر فاز 2 این مطالعات برای بررسی  اثربخشی این روش آغاز شده است.
پایان مطلب/
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved